Kreikan jatko- ja kertauskurssi 6.3.2019: Sanaselityksiä & uusi teema

Hei,

Keskiviikkona harjoiteltiin kuullun ymmärtämistä ja sanastoa seuraavalla tehtävällä:
1) Tην χρησιμοποιώ όταν πληρώνω. Τι είναι;
Η κάρτα.

2) Φοράω πάντα δύο ... μέσα από τα παπούτσια. Τι είναι;
Οι κάλτσες.

3) Έχω πολλά. Ένα του σπιτιού, ένα του αυτοκινήτου, ένα του γκαράζ και ένα της δουλειάς. Τι είναι;
Τα κλειδιά.

4) Το χειμώνα τον κάνουμε / φτιάχνουμε με χιόνι. Τι είναι;
Ο χιονάνθρωπος.

5) Στην Ελλάδα τρώγεται με μακαρόνια. Ζει στη θάλασσα. Τι είναι;
Ο αστακός.

6) Εκεί έχω / βάζω τα κλειδιά μου, τα γυαλιά μου, τις κάρτες μου, τα προσωπικά μου αντικείμενα (προσωπικά αντικείμενα= henkilökohtaiset tavarat). Τι είναι;

Lisäksi opiskelijat saivat uuden tekstin aiheesta ''lempi elokuvani''.

Opiskelijoiden kotitehtävä on kirjoittaa kreikaksi lempi elokuvastaan tai sarjastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti