Alkeiden jatkokurssi netissä 21.3.2019: kaupunkien ja maiden nimet & lauseet

Hei!

Torstaina aloitettiin verbien preesens -moniste ja päästiin ξέρω-verbin saakka (s. 2) Lisäksi tehtiin seuraava suullinen tehtävä:

Α: Από που είσαι;
Β: Είμαι από την Φινλανδία.
     Είμαι από την Ιταλία.
     Είμαι από την Εστονία.
     Είμαι από την Ισπανία.
     Είμαι από τη Σουηδία.
     Είμαι από την Ελλάδα.
Α: Από ποιο μέρος;
Β: Από την Καάρινα. Εσύ, από που είσαι;
     Από τη Ρώμη. Εσύ, από που είσαι;
     Από το Ταλίν. Εσύ, από που είσαι;
     Από τη Στοκχόλμη. Εσύ, από που είσαι;
     Από τη Θεσσαλονίκη. Εσύ, από που είσαι;
Α: Είμαι από το Μίκκελι.
      Είμαι από την Αθήνα.
      Είμαι από τη Μαδρίτη.
      Είμαι από τo Ναάνταλι.
Β: Και που μένεις;
Α: Μένω στο Ελσίνκι.
     Μένω στου Γκύζη.
     Μένω στo Barriot. To Barriot είναι περιοχή στη Μαδρίτη, κοντά στο Salamanca.
     Μένω στo Ναάνταλι, στο Taimo. Το Taimo είναι περιοχή στo Ναάνταλι, τρία χιλιόμετρα
     από το κέντρο.
     Μένω στο Παρίσι.
Β: Που ακριβώς στο Ελσίνκι;
Α: Rantakatu 15, κοντά στο λιμάνι.
B: Που ακριβώς στου Γκύζη;
A: Λεωφόρος Αλεξάνδρας 30, κοντά στο μετρό.

Voit halutessasi harjoitella lisää eri kaupunkien nimejä tämän videon avulla.

Οpiskelijoiden tekemät lauseet löytyvät täman linkin takaa.

Kotitehtävä ja kotitehtävän vastaukset löytyvät tämän linkin takaa. Lisäksi kotona opiskelijat jatkavat verbien taivutusten harjoittelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti